Spread the love

Czym jest wsparcie IT dla firm?

SKUTECZNE ROZWIĄZANIA IT

Nasz zespół certyfikowanych profesjonalnych techników może zaoferować niezrównane wsparcie IT. Niezależnie od tego, czy firma ma 20, czy 100 użytkowników, cały zespół potrzebuje wydajnego i uważnego personelu wsparcia technicznego, który będzie pod ręką, aby rozwiązać bieżące problemy IT i zaplanować przyszłe potrzeby IT. Nie chcemy tylko łatwego rozwiązania, ponieważ tego typu rozwiązania mają tendencję do psucia drogi.

Zamiast tego, naszym celem jest dostarczanie firmom skutecznych rozwiązań wsparcia IT, aby zapewnić podstawę dla przyszłego rozwoju i skalowania biznesu. Budowanie z myślą o rozwoju umożliwia naszym rozwiązaniom technicznym ułatwienie ekspansji biznesowej, gdy nadejdzie — zamiast przepracowywania naszej strategii pomocy technicznej, gdy przerośniesz swoją obecną konfigurację. Problemy z systemem i komplikacje mają duży wpływ na wydajność. Dostarczamy naszym klientom wydajne systemy zwiększające możliwości użytkowników i ułatwiające im pracę.

COTO JEST WSPARCIE INFORMATYCZNE?

Na poziomie dosłownym wsparcie IT jest niezwykle szerokim terminem odnoszącym się do wszelkiej pomocy udzielanej w zakresie produktów i usług związanych z technologią. Jednak w środowisku biznesowym rolą jest przede wszystkim pomoc w monitorowaniu i konserwacji systemów komputerowych i sieci w całej organizacji.

Wsparcie IT to innowacyjny sposób na edukowanie, angażowanie i umożliwianie pracownikom efektywniejszej pracy i osiągania więcej dla Twojej firmy.

JAKIE SĄ KORZYŚCI Z WSPARCIA INFORMATYCZNEGO?

Ciężko pracujemy, aby zapewnić naszym klientom wyjątkowe usługi wsparcia IT i opcje oprogramowania. Naszym zdaniem część świadczenia tej wyjątkowej usługi obejmuje:

  • Zespół wsparcia dostępny w razie potrzeby za pośrednictwem naszego Service Desk
  • Konsultacje dotyczące nowego oprogramowania, systemów operacyjnych i sieci komputerowych
  • Strategiczne usługi wsparcia IT dostosowane do celów biznesowych
  • Skoncentruj się na rozwiązaniach długoterminowych, a nie na krótkoterminowym zarządzaniu projektami opartymi na umowie
  • Profesjonalni i uprzejmi specjaliści wsparcia
  • Komunikacja dostosowana do łatwego zrozumienia przez pracowników, niezależnie od ich doświadczenia z technicznym żargonem IT

Zlecając nam swoje usługi wsparcia IT, współpracujesz z zespołem pracującym nad rozwojem Twojej firmy dzięki wyjątkowej wiedzy w zakresie konserwacji i doradztwa IT. Posiadamy doświadczenie informatyczne niezbędne do diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych oraz zrozumienie, aby precyzyjnie dostosować nasze usługi IT, aby pomóc Twojej firmie w bezpiecznym i płynnym rozwoju.

CZĘSTE PYTANIA DOTYCZĄCE WSPARCIE INFORMATYCZNE

W JAKI SPOSÓB WYZNACZASZ OCZEKIWANIA DOTYCZĄCE WSPARCIA INFORMATYCZNEGO?

Często rozmawiamy z firmami, których pracownicy utknęli w oczekiwaniu na rozwiązanie problemów informatycznych, nie wiedząc, kiedy i jak problem zostanie rozwiązany. Jasne oczekiwania dotyczące obsługi problemów IT mają kluczowe znaczenie dla pomiaru praktyczności i jakości obsługi sieci dostarczanej Twojej firmie. Gwarancja odpowiedzi i rozwiązania firmy JNS to zobowiązanie naszego zespołu do zapewnienia spójnego wsparcia w celu odzwierciedlenia priorytetów naszych klientów poprzez uwzględnienie wpływu problemu na koszty ich działalności.

ILE KOSZTUJE WSPARCIE IT?

Usługi wsparcia IT nie są towarem, a ich ceny różnią się w zależności od rynku. Wartość dostawcy zależy od poziomu i zakresu oferowanych przez niego usług. Należy również wziąć pod uwagę wiek oraz liczbę serwerów i komputerów stacjonarnych używanych w organizacji.

JAK WYKRYĆ ZŁYCH DOSTAWCÓW WSPARCIA IT?

Dostawcy wsparcia IT powinni dostarczać rozwiązania najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Jednak nie wszyscy  spełniają ten standard.