Posted on: 28 czerwca 2021 Posted by: Admin Comments: 0
Opieka Informatyczna
Spread the love

Kiedy posiadasz komputer, to naturalne, że przywiązujesz się do niego do pewnego stopnia. Odnosi się to również, jeśli pracujesz w firmie, która korzysta z komputerów, możesz przyłączyć się do komputera, który pomaga ci wykonywać pracę. Ale wiele razy nasze komputery mają problemy i zdecydowanie zainwestowaliśmy w nie, aby zauważyć. Czasami jesteśmy też zbyt daleko zainwestowani w nasz biznes, aby zauważyć te same problemy. Podsumowując, gdy problem pojawia się po raz pierwszy, ekspert musi się przyjrzeć tak szybko, jak to możliwe.

1. Małe problemy prawie zawsze stają się dużymi problemami

Nowe wezwanie do działania-opieka informatyczna

Istnieje kilka kluczowych rzeczy, które zwykły użytkownik komputera robi na co dzień, a które mogą spowodować ogromny problem w przyszłości. Te same problemy są następnie powtarzane przez ludzi w miejscu pracy, ponieważ ludzie mają podobne nawyki komputerowe w pracy, jak w domu.

Nadużywanie programów czyszczących i skanerów wydajności.

Odmowa potwierdzenia komunikatów o błędach.

Nieudane wyczyszczenie starych programów i plików.

Brak rutynowej konserwacji.

Jeśli nie naprawisz tych problemów natychmiast, ich stan się pogorszy. Gdy problemy się nasilają, w końcu maszyna staje się bezużyteczna. Potrzebna jest wycieczka do osoby zajmującej się naprawą komputera i jest ona wyższa niż koszt. Podsumowując, właściwa pielęgnacja komputera i rutynowe wizyty u eksperta są ważne zarówno dla prawidłowego zdrowia, jak i dla Twojego portfela. O ile nie powinieneś przeżyć lat bez wizyty u lekarza, twój komputer nie powinien wytrzymać lat bez wizyty u lekarza.

2. Rozważ swoje problemy, zanim oddasz je do naprawy

Jak większość ludzi zajmujących się naprawami komputerów powie ci: „nie jesteśmy czytelnikami myśli, musimy z grubsza wiedzieć, co jest nie tak, aby móc to naprawić”. Nie musisz mieć dyplomu, aby móc zauważyć, co jest nie tak z twoją maszyną. Ale zabranie komputera do naprawy tylko po to, aby stwierdzić, że jego zachowanie „zabawne” nie pomoże tobie, twojemu komputerowi ani osobie zajmującej się naprawą. Właściwa komunikacja może oznaczać, że odzyskasz urządzenie szybciej, niż gdyby musieli zgadywać, co jest nie tak. Jeśli Twój serwis naprawczy przyjdzie do Ciebie, może potrzebować kilku dni, aby rozwiązać problem, który można było rozwiązać szybciej dzięki lepszej komunikacji. Może to wpłynąć na efektywność Twojej firmy.

Czasami najprostsza czynność polegająca na zadzwonieniu do nich i opisaniu, co jest nie tak, może uspokoić umysł, a problemy z komputerem mogą być przerażające. Zwłaszcza jeśli polegasz na nich, aby zarobić na życie. Może się zdarzyć bardzo prosty problem i wygląda to na koniec świata. Ale dla osoby zajmującej się naprawą jest to prosta poprawka.

3. Wszystkie komputery mają datę ważności

Wszyscy chcielibyśmy, aby nasz komputer był ostemplowany datą, kiedy oficjalnie przestanie działać. Ale niestety, podobnie jak samochód, nie. Wynika to częściowo z postępu w częściach zamiennych i systemach. Nawet przy stałej wymianie złych części, dobrej pielęgnacji i właściwym korzystaniu z komputera w końcu zginie. Ogólnie rzecz biorąc, ta wiadomość jest udostępniana przez telefon przez serwis naprawczy komputera. To nie koniec świata, to się zdarza. Uczenie się, jak oceniać, kiedy wystarczy zastępowanie, jest zarówno sztuką, jak i nauką. Musisz zrównoważyć miłość do swojej maszyny ze zdrowym rozsądkiem. W końcu inwestujesz więcej, niż kosztowałoby urządzenie zastępcze. Dobry serwis komputerowy jest przeszkolony, aby wiedzieć, kiedy i jak powiedzieć, że nadszedł czas, aby go wymienić.

Podsumowując, najlepszą radą dla każdej osoby rozważającej naprawę komputera lub poradę dotyczącą naprawy komputera jest następująca: Zawsze zastanów się, czy Twoja ocena sytuacji jest zaciemniona, czy nie przez to, jak bardzo jesteś przywiązany do komputera.

Aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub zapewnić wsparcie komputerowe i wsparcie IT w okolicy Łodzi czy Warszawy, skontaktuj się z nami. JNS  jest wiodącą firmą IT w Łodzi od ponad 15 lat. Posiadamy doświadczenie i wiedzę techniczną, aby pomóc Twojej firmie w rozwiązywaniu problemów technologicznych. Znamy technologię, więc Ty nie musisz.

Opieka informatyczna JNS